دانلود آهنگ جدید حمید اصغری بنام دورت بگردم

دانلود آهنگ جدید حمید اصغری بنام دورت بگردم

ترانه و موزیک: مقداد گوهرنیا, تنظیم: عباس بنازاده

Download New Music “Doret Begardam” By Hamid Asghari

دانلود آهنگ غمگین حمید اصغری بنام دورت بگردم + عکس جدید کاور


 

این آهنگ زیبا و شنیدنی را میتوانید با لینک مستقیم و دو کیفیت عالی ۳۲۰ و ۱۲۸ در سایت آرا موزیک به صورت رایگان گوش کرده و دانلود کنید

 پخش آنلاین ترانه به همراه کد آهنگ برای وبلاگ و وبسایت

لطفا برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ دورت بگردم با صدای حمید اصغری

بذار عشق من تو رو بازم ببینم با گرمای دستات کنارت بشینم
نوازش بگیرم از این حال خوبم نرفته بیام و برات باز بمیرم
آره حس خوبی میگیرم من از تو گلم حس خوبیه فقط گفتن از تو
ولی حیف که اینم فقط یه خیاله کنار تو بودن واسه من محاله
بذار دورت بگردم منی که گریه کردم واسه نبودن تو حالا یه کوه دردم
نرو بمون کنارم تو هستی تو خیالم فکر میکنم به اینکه با تو چه خوبه حالم
بذار دورت بگردم منی که گریه کردم واسه نبودن تو حالا یه کوه دردم
نرو بمون کنارم تو هستی تو خیالم فکر میکنم به اینکه با تو چه خوبه حالم

دانلود آهنگ جدید حمید اصغری به اسم دورت بگردم با لینک مستقیم

بهم قول دادی که نری از پیشم من از دوری تو دارم دیوونه میشم
دلم میخواد شبیه روزای اولی شم که عاشق تو بودم با حس و رگ و ریشم
بذار دورت بگردم منی که گریه کردم واسه نبودن تو حالا یه کوه دردم
نرو بمون کنارم تو هستی تو خیالم فکر میکنم به اینکه با تو چه خوبه حالم
بذار دورت بگردم منی که گریه کردم واسه نبودن تو حالا یه کوه دردم
نرو بمون کنارم تو هستی تو خیالم فکر میکنم به اینکه با تو چه خوبه حالم
بذار دورت بگردم منی که گریه کردم واسه نبودن تو حالا یه کوه دردم
نرو بمون کنارم تو هستی تو خیالم فکر میکنم به اینکه با تو چه خوبه حالم
بذار دورت بگردم منی که گریه کردم واسه نبودن تو حالا یه کوه دردم
نرو بمون کنارم تو هستی تو خیالم فکر میکنم به اینکه با تو چه خوبه حالم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.